Saturday, March 28, 2009

PROGRAM E-BEST DI DEWAN ORANG RAMAI SG MAS

KEPADA PELAJAR-PELAJAR LEPASAN SPM 2008

Sekarang sedang berlangsung program kerjaya yang dikendalikan oleh Kolej Komuniti Bandar Penawar mulai 27.03.2009 hingga 29.03.2009 di Dewan Orang Ramai Sg Mas bermula dari pukul 9.00 pagi hingga malam kot...tah tak pasti plak...petang agaknya

Di situ terdapat banyak agensi pendidikan, Jabatan Tenaga Manusia dll lagi untuk anda menyambung pelajaran...CIDB...Politeknik pun ada...tinggal bawak duit jer... beli borang.

Selain daripada tu...bagi pelajar-pelajar yang belum bukak akaun SSPN pun bleh bukak kerana kaunter disediakan untuk buka akaun SSPN...Saya tak pasti plak bank apa ek!

Jadi jangan lepaskan peluang kerana program tu sampai HARI AHAD SAHAJA (29.03.2009)


Kalau dah sampai sana, tak ada apa-apa nak buat masuk ler pertandingan mewarna...jgn lupa bawak kaler lilin sekali masa datang nanti yer!

CEPAT-CEPAT JANGAN TINGGALKAN PELUANG YANG ADA BERHAMPIRAN DENGAN ANDA KERANA BUKAN SEMUA PELUANG AKAN DATANG 2 KALI DALAM HIDUP KITA

1 comment:

Asmida said...

Tahniah buat warga SMKS kerana berjaya mewujudkan blog utk sekolah.... Sebagai bekas pelajar SMKS, saya mengucapkan jutaan terima kasih kerana mendidik saya dengan cemerlang... Jasamu ku kenang...Kini, saya juga bergelar pendidik di Politeknik Johor Bahru... Sekiranya sekolah memerlukan bantuan kerjaya bolehlah menghubungi saya...Semoga SMKS semakin cemerlang dan terus gemilang...Terima Kasih SMKS....
X.Student:SPM1996